Co warto kupić na promocji -49% w rossmannie?


Cześć kochani! :) Promocja w rossmannie już za 2 dni więc czas na listę - co warto kupić? warto też dodać, że w tym roku będzie wyglądać ona zupełnie inaczej. Trwa tylko tydzień (20-28 kwiecień) i wszystkie kosmetyki kolorowe są objęte promocją w tym samym czasie. To wielkie zaskoczenie, ale moim zdaniem na plus :) Dodatkowo możecie sprawić, że z -49% zrobi się -55% wystarczy, że ściągniecie aplikację rossmann i się zalogujecie, a na promocji kupicie min. po jednym produkcie z każdej kategorii :) 

Mimo, że promocja nie będzie miała podziału, tak w moim poście go znajdziecie, żeby miało to jakiś ład i skład :) 


TWARZ



1. Maybelline Afinitone - kiedyś go nie lubiłam, a teraz to mój ulubieniec. Lekki, ma dobre krycie, fajny żółty odcień - nie gęstnieje i nie ciemnieje. Trwałość też jest na plus.
2. Revlon Colorstay - ten podkład znają chyba wszyscy. Mocne krycie - początkowo lekka konsystencja, ale moja po kilku mies użytkowania zrobiła się jak budyń.. Podkład do zadań specjalnych. Jego trwałość jest powalająca i na długo matuje.
3. Bell krem cc - to mój ulubieniec na sezon wiosenno - letni. To lekki podkład, który delikatnie wyrównuje koloryt, nie robi maski i nie ma mocnego krycia. Patrząc na trwałość jest ona dobra, a efekt baardzo naturalny. Lubię go nakładać kiedy nie mam większych wymagań, a chcę, żeby twarz wyglądała po prostu świeżo. 
4. Burjois Heathly mix - fajny podkład rozświetlający, w zółtej tonacji. Trwałość nie jest jakaś mega - ale bardzo poprawna. Dobre krycie,które można stopniować i fajny efekt końcowy. Niestety ciemnieje.
Korektor - dobre krycie i świetna trwałość - idealnie przykrywa cienie pod oczami i funduje efekt rozświetlenia - mój zdecydowany ulubieniec.

OCZY


Tak dla przypomnienia wpadnijcie do posta, a moich tuszowych ulubieńcach sierpnia KLIK
A tymczasem..
1. Lovely lash extension - świetnie rozdziela, jest tani i super sprawdza się na codzień. KLIK tutaj możecie zobaczyć jaki efekt daje i przeczytać pełną recenzję. 
2. Eveline volume celebrites - to tusz któremu wystarczy jedno pociagniecie i daje znakomity efekt! - świetnie rodziela, pogrubia, jedyny minus to trwałość - mogłaby być lepsza, ale jak za tą cenę - rewelacja! 
3. Bourjois volume care - najlepszy tusz pod słońcem. Znajdziecie go pod linkiem z ulubieńcami :) 


4. Paletka wibo neutral -  świetnie cienie, pigmentacja i trwałość - idealne na codzień jak i największa wyjścia - dodatkowo cena gra na jej korzyść. 

USTA, PAZNOKCIE


1. Maybelline colorsensetional - matowa pomadka, wydajna, tania, świetna - dobra pigmentacja i trwałość.
2. Płynna pomadka lovely -  zastyga dzięki czemu jest bardzo trwała, dobra pigmentacja, piękna kolorki, idealna na codzień i na warunki ekstremalne. 
3. Bourjois rouge velvet - trwała, delikatna, nie sprawia wrażenia "cementu" , świetnie wygląda na ustach - ożywi każdy makijaż. 

4. Lakiery wibo - super kolorki, świetna cena, przy odpowiedniej aplikacji u mnie wytrzymują ponad tydzień. O odpowiedniej aplikacji możecie przeczytać tutaj KLIK
Zamieniamy tylko lakiery kolorowe kabos na wibo :) 

No i to na tyle. Wszystkie kosmetyki, są naprawdę fajne i polecam z ręką na sercu - mój plan na tą promocję to mnóstwo lakierów wibo, miss sporty, lovely oraz ukochany tusz bourjois i biała czekoladka lovely - a wy co planujecie kupić? :)


16 komentarzy:

  1. Jeśli chodzi o promocję to nawet się nie wybieram :) bo w sumie mam wszystko. Natomiast Burjois Heathly mix to za darmo nie chce strasznie słaby i przereklamowany produkt.. mi kompletnie nie pasował :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo :D Mi brakowało tuszy i pudrów wiec kupiłam :D
      Ooo... No niestety nie wszystko się u wszystkich sprawdza :D

      Usuń
  2. Ja wczoraj robiłam listę na czwartek :D Na pewno kupię tusz z Lovely i pomadkę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super :D U Ja z lovely kupiłam paletkę i czekoladkę :D

      Usuń
  3. Ja będę polowała na puder bananowy Wibo, tusz do rzęs Eveline i K-Lips i róż z Lovely ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tego bananowego u siebie nawet nie widziałam, kupiłam czekoladkę białą z lovely :D U mnie nie ma stoiska eveline :(

      Usuń
  4. Healthy Mix i Affinitone - zdecydowanie jestem na tak!
    Wow! Super propozycje. Warto zrobić swoją listę.
    Pozdrowionka serdeczne! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam w planach kupić tylko tusze do rzęs mam nadzieję,że mi się to uda:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgadzam się z większością propozycji :) Uważam, że jeszcze przed promocją warto mieć gotowa listę zakupów, tym bardziej, że w tym roku nie ma podziałów na usta, twarz itd a promocja obowiązuje na wszystkie produkty przez cały okres trwania promocji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie :D Ja taką listę miałam i mimo tłumów kupiłam co chciałam :D

      Usuń
  7. Z Twoich ulubieńców miałam tylko Healthy Mixa w starej wersji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja niestety nie mam porównania ze starą wersją :D

      Usuń
  8. Nie jest na plus bo Malo czasu zeby spokojnie przemyśleć i poplanowac zakupy. Tym razem ta promocja jest chyba głównie po to żeby ludzie dolaczali do klubu Rossmann. Ja podziekuje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak zobaczyłam jak to przebiega - to jednak nie na plus. Mało się nie pozabijają :/ w tamtym roku to mogłam chociaż spokojnie pochodzić i nie bałam się o swoje życie :D

      Usuń

Nie mam żadnych talentów, prócz namiętnej ciekawości - A. Einstein

Zawsze odwiedzam swoich komentujących i obserwujących, nie musisz zostawiać linków, z pewnością do Ciebie trafię! :)

Dziękuję za wszystkie komentarze, obserwację - to naprawdę wiele dla mnie znaczy :)

TOP